O nas
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Licencjonowanych Zarządców Nieruchomości „Ekspert”
Cele i historia stowarzyszenia.
OSLZN „Ekspert”
powstał w roku 2002. Na początku była to inicjatywa grupy ok. 20 osób, które dopiero co zdobyły licencję zarządcy nieruchomości. Stowarzyszenie zostało zarejestrowane w dniu 03.10.2002r., a pierwszym prezesem został dr Marek Majchrzak. Od 2003r. Siedzibą stowarzyszenia jest budynek „Bumaru” w Warszawie przy Al. Jana Pawła II. Stowarzyszenie szybko zdobywało członków i sympatyków. Obecnie jesteśmy największym stowarzyszeniem zarządców nieruchomości w Polsce.
Cele Stowarzyszenia
- Dążenie do stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych swych członków, oraz działania zmierzające do ukształtowania w pełni profesjonalnego stylu pracy licencjonowanych zarządców nieruchomości.
- Dążenie do upowszechniania się dobrych wzorców postępowania i ujednolicania reguł działania zarządców nieruchomości.
- Opracowanie i propagowanie wśród swoich członków standardów zawodowych, oraz kodeksu etyki zawodowej.
- Kształtowanie oczekiwanej przez społeczeństwo moralności i osobowości licencjonowanych zarządców nieruchomości – nadzór nad przestrzeganiem zasad etyki zawodowej przez członków Stowarzyszenia.
- Nawiązanie bezpośrednich kontaktów i podjęcie współpracy z innymi organizacjami o podobnym charakterze, działającymi na forum krajowym i międzynarodowym.
- Utworzenie ośrodka informacji i edukacji dla wszystkich zainteresowanych zdobyciem zawodu lub podniesienia kwalifikacji licencjonowanego zarządcy nieruchomości.
- Popularyzacja w społeczeństwie wiedzy o zawodzie i randze licencjonowanego zarządcy na rynku nieruchomości.
- Ochrona interesów członków Stowarzyszenia, całej grupy zawodowej licencjonowanych zarządców, oraz współpraca z organizacjami zrzeszającymi przedstawicieli innych zawodów z rynku nieruchomości.
- Uczestniczenie w pracach organów stanowiących akty prawne związane z zakresem działalności Stowarzyszenia
- Stworzenie forum wymiany doświadczeń i opinii w zakresie gospodarki nieruchomościami.
- Utworzenie banku informacji o wolnych miejscach pracy w zakresie zarządzania nieruchomościami i wspieranie członków Stowarzyszenia w poszukiwaniu lepszej, lub podjęciu pierwszej pracy.
- Pomoc w koncepcji zmian zarządzania firmą, wprowadzaniu procedur rozwojowych i naprawczych, zmian w profilu firmy, finansowaniu działalności, poprawie windykacji itp.
- Utworzenie grupy ekspertów udzielających bezpłatnie (lub za symboliczną opłatą) porad dotyczących zagadnień prawnych, technicznych i ekonomicznych z zakresu zarządzania nieruchomościami.
- Powoływanie w ramach Stowarzyszenia „Sekcji tematycznych” organizujących spotkania na aktualne i interesujące tylko wybraną grupę osób tematy, prowadzone przez zaproszonego specjalistę w formie grup dyskusyjnych, na zasadzie wymiany doświadczeń.
- Organizowanie kursów doszkalających podnoszących kwalifikacje zawodowe licencjonowanych zarządców nieruchomości, spełniających ustawowy obowiązek systematycznego dokształcania (chcemy to robić po możliwie najniższych kosztach).
Ostatnie wydarzenia
Nasza historia
Najważniejsza tematyka w danym roku:
2019
Problematyka podatkowa w zarządzaniu nieruchomościami.
2018
Problematyka stosowania Split payment i związane tym zmiany w podatku VAT.
2017
Problematyka prawna w zarządzaniu nieruchomościami.